Mijn aanpak

Mijn aanpak

Als je voornemens hebt en het lukt je maar niet om ze uit te voeren, kan dat heel vervelend zijn.

Dan is het fijn als er iemand met je meekijkt en je helpt. Ik help je inzien wat er anders kan, hoe je wèl georganiseerd kunt zijn. Je spullen op een plek die voor jou werkt, je administratie op orde en je tijd goed ingedeeld. Op een manier die voor jou werkt, 365 dagen per jaar. Zodat je tijd en energie overhoudt voor de dingen die je leven leuker maken.

Wil je aan de slag? Wacht dan niet langer en neem contact op voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek! Zo kunnen we elkaar leren kennen en kijken of er een klik is. Mijn telefoonnummer is 06-31744728. Of ga via onderstaande button naar mijn contactformulier.

Het eerste contact

In onze telefonische afspraak plannen we een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek van 45 minuten bij jou thuis of op je werkplek. We leren elkaar kennen, bespreken je knelpunten en op welke manier ik je daarbij het beste kan helpen. Mocht de situatie daar om vragen, dan kunnen we er ook voor kiezen om dit kennismakingsgesprek via Skype of Facetime te hebben.

Samen aan de slag

Als we besluiten met elkaar in zee gaan, bespreken we waar we gaan starten, maak ik een plan van aanpak en prikken we in overleg een datum.

Hoeveel sessies er nodig zijn, verschilt per persoon. Je kunt kiezen voor een strippenkaart of we kijken per keer of er nog een vervolgsessie nodig is.

Einde traject

Als jij het gevoel hebt dat je zelf verder kunt, sluiten we het traject af. We evalueren en je ontvangt een verslag met de tips hoe je het zelf 365 dagen per jaar op orde kunt houden.

Daarna neem ik 4 weken na de laatste afspraak contact met je op om te informeren hoe het gaat en of ik nog ergens bij kan helpen.

Het effect

Het doel van deze aanpak is dat er rust ontstaat. Je houdt je omgeving op orde op een manier die weinig energie kost en voor jou prettig voelt.

Zodat er meer energie komt voor de leuke dingen in het leven.